lördag 6 mars 2010

ÖNSKESTUND


Fastän jag inte får så mycket kommentarer och sånt så vet jag att det är lite folk runtomkring som klickar sig in här på Fouspenna ibland. Så jag tänkte bara höra om det är någon som har ett önskemotiv? Lämna en kommentar eller maila över en bild som ni vill ha målad/tecknad.

Translation: Even though I don't get that many comments I still know that there are some people out there that swing by Fouspenna ever once in a while. So I was just going to see if anyone's got something special that you want me to make? Leave a comment or e-mail me a picture of something that you want me to paint/draw.







4 kommentarer:

  1. Jag har ett önskemål!
    Snart fyller ju jag år och då skulle jag jättegärna vilja ha en fin målning med alla mina bruttor på som jag skulle kunna rama in och hänga på väggen! Då skulle jag bli jätteglad iallafall tralala :D
    PUSS på dig min fina vän/ Maddeluttttt

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt tänkt på det, men det kommer ta sin lilla tid! Men om du har tur så kommer den nog till födelsedagen ;)

    SvaraRadera
  3. jag är intresserad av en målning/tavla. vad kostar det? :)

    superfina målningar förövrigt!

    SvaraRadera
  4. Mia Victoria Louise:

    Tack så jättemycket, vad glad jag blir :)

    En canvastavla på 40x50 cm säljer jag för runt 250 kr.
    En akvarellmålning/tuschteckning går för 50-100 kr.

    Maila mig på fetafou@hotmail.com så kan du säga vad du skulle vara intresserad av, diskutera pris osv :)

    SvaraRadera